Marketing Oldambt lanceert campagne om ondernemers te helpen

 

“We gaan door, want dat zit ons bloed. Niet eerder werd zo’n grote aanspraak gemaakt op ons Oost-Groningse doorzettingsvermogen, onze nuchterheid en op onze ondernemersgeest. Kenmerken die we altijd al bij ons droegen en die ons nu door deze moeilijke tijden helpen. Samen, de schouders eronder. Doen waar we goed in zijn. Want natuurlijk gaan we gewoon door, dan maar met een beetje afstand. Ruimte zat!”

Campings, B&B’s, jachthavens, restaurants, winkels. In de afgelopen tijd hebben ondernemers uit OIdambt laten zien dat ze uit het juiste hout gesneden zijn. Razendsnel pasten zij zich aan de nieuwe regelgeving aan waardoor ze, op het moment dat dit weer kan, klaar zijn om de schouders er onder te zetten. Om de ondernemers in Oldambt te helpen lanceert Marketing Oldambt een campagne waarin deze ondernemers centraal staan. Dit om iedereen te laten weten dat ze door gaan.

Poster campagne

Tijdens de campagne staan de ondernemers centraal. Hoe gaat het nu met ze? Hoe hebben ze zich aangepast? En hoe zien ze de toekomst? Aan het woord zijn onder andere Peter, Arthur en Annika Meijer van Galerie Waarkunst. Arthur: ‘We hebben met Pasen een Drive-in georganiseerd. Mensen reden eerst langs een soort balie met hapjes en drankjes om daarna de kunst te bekijken. Sommige reden meerdere rondjes en wisselden van plek in de auto, zodat ze de hapjes goed konden uitkiezen. Er zijn wel 150 mensen geweest.’ Thijs Huisman is havenmeester van de jachthaven Midwolda en Havenkwartier en runt daarnaast een zeilschool en bootverhuurbedrijf. Thijs: 'Ik hoop dat we een mooie zomer krijgen en we in juli en augustus echt kunnen knallen'.

Benieuwd naar alle artikelen? Ga dan naar https://oldambt.groningen.nl/wegaandoor