Vastgoedinformatie makelaars
Beschrijving
Heeft u bedrijfsmatig belang bij vastgoedinformatie, bijvoorbeeld u bent makelaar, huisvestings- of beleggingskantoor, dan kunt u deze informatie bij de gemeente opvragen. U ontvangt dan van ons een overzicht met de volgende gegevens (indien bekend):
Ruimtelijke Ordening en Bouw- en woningtoezicht
- Vigerende bestemmingsplan
- Vaststellingsdatum vigerende bestemmingsplan
- Goedkeuringsdatum vigerende bestemmingsplan (indien van toepassing)
- Bestemming(en)
- Bestemmingsregels/-voorschriften
- Ontwerpbestemmingsplan
- Voorkeursrecht gemeente
- Monumentale status
Milieu
- Historische bodeminformatie over potentieel verontreinigende activiteiten
- Onderzoeken milieuhygiënische bodemkwaliteit
- Ondergrondse of bovengrondse tanks voor milieugevaarlijke stoffen
- Aanmeldingen bij de Provincie in het kader van de Wet bodembescherming
Aanvragen
Voor het aanvragen van vastgoedinformatie kunt u gebruik maken van het aanvraagformulier vastgoedinformatie.
Het ingevulde en ondertekende aanvraagformulier vastgoedinformatie kan worden:
- gemaild naar: info@gemeente-oldambt.nl
- gestuurd naar: Gemeente Oldambt, Postbus 175, 9670 AD Winschoten
- afgegeven op het gemeentehuis: Johan Modastraat 6, 9671 CD Winschoten
Kosten
Kopieën van stukken
- per pagina op papier van A4-formaat of kleiner € 0,75
- per pagina op papier van A3-formaat € 1,50
- per pagina op papier groter dan A3-formaat € 12,95
Digitale stukken
- alle formaten t/m A3 digitaal per e-mail € 5,10
- alle formaten groter dan A3 digitaal per e-mail € 5,10
- alle formaten per usb-stick € 7,65
Bij digitale verstrekking: Bij een combinatie van formaten per e-mail geldt het hoogste tarief.
Vastgoed informatie
- (makelaarsvragen) € 81,00