Vastgoedinformatie, makelaars

Heeft u bedrijfsmatig belang bij vastgoedinformatie, bijvoorbeeld u bent makelaar, huisvestings- of beleggingskantoor, dan kunt u deze informatie bij de gemeente opvragen. U ontvangt dan van ons een overzicht met de volgende gegevens (indien bekend):

Ruimtelijke Ordening en Bouw- en woningtoezicht

  • Vigerende bestemmingsplan
  • Vaststellingsdatum vigerende bestemmingsplan
  • Goedkeuringsdatum vigerende bestemmingsplan (indien van toepassing)
  • Bestemming(en)
  • Bestemmingsregels/-voorschriften
  • Ontwerpbestemmingsplan
  • Voorkeursrecht gemeente
  • Monumentale status

Milieu

  • Historische bodeminformatie over potentieel verontreinigende activiteiten
  • Onderzoeken milieuhygiënische bodemkwaliteit
  • Ondergrondse of bovengrondse tanks voor milieugevaarlijke stoffen
  • Aanmeldingen bij de Provincie in het kader van de Wet bodembescherming

Voor het aanvragen van vastgoedinformatie kunt u gebruik maken van het aanvraagformulier vastgoedinformatie.

Het ingevulde en ondertekende aanvraagformulier vastgoedinformatie kan worden:

  • gemaild naar: info@gemeente-oldambt.nl
  • gestuurd naar: Gemeente Oldambt, Postbus 175, 9670 AD Winschoten
  • afgegeven op het gemeentehuis: Johan Modastraat 6, 9671 CD Winschoten

 

Kopieën van stukken

  • per pagina op papier van A4-formaat of kleiner € 0,50
  • per pagina op papier van A3-formaat € 1,00
  • per pagina op papier groter dan A3-formaat € 10,00

Digitale stukken

  • alle formaten t/m A3 digitaal per e-mail € 2,50
  • alle formaten groter dan A3 digitaal per e-mail € 5,00
  • alle formaten per usb-stick € 7,50

Bij digitale verstrekking: Bij een combinatie van formaten per e-mail geldt het hoogste tarief.

Vastgoed informatie

(makelaarsvragen) € 50,00