Voor ondernemers, instellingen en verenigingen

Meer informatie vindt u in onderstaand menu.

Het zakelijk Regionaal Energieloketexterne-link-icoon ondersteunt ondernemers, instellingen en verenigingen bij het maken van de juiste afwegingen rondom energiebesparing. Op het zakelijk Regionaal Energieloket vindt u interessante energiebesparende maatregelen voor uw branche en informatie over subsidies, financieringsmogelijkheden en wet- en regelgeving. Per thema vindt u een overzicht van de partijen waar u terecht kunt voor maatwerkadvies en ondersteuning bij de uitvoering.

Met de Zonnekaart kun je snel zien of jouw dak geschikt is voor het plaatsen van zonnepanelen. Zo kun je zien hoeveel zonnepanelen er op jouw dak passen, wat het kost en wat het oplevert.

Zonnekaart Oldambt - Bereken zonne-energieopbrengst (duurzaamheidskaart.nl)externe-link-icoon

Op de duurzaamheidskaart kun je zien welke slimme én duurzame verbeteringen je kunt doorvoeren op jouw dak. Plaats zonnepanelen en bespaar op jouw energieverbruik. Isoleer je dak en voorkom onnodig warmteverlies. Of maak van jouw dak een groen dak, waardoor de isolatiewaarde verbetert en je bovendien bijdraagt aan een beter leefklimaat. Bekijk nu de mogelijkheden van jouw dak!

Duurzaamheidskaart Oldambt - Bekijk uw dakexterne-link-icoon