- Bijstandsuitkering aanvragen (Participatiewet)
- Bijstand voor zelfstandigen (Bbz)
- Bijzondere bijstand
- Betaaldata uitkeringen
- Fraude melden
- Hulp bij schulden
- Inburgeren vanaf 2022
- Individuele inkomenstoeslag
- Individuele studietoeslag
- Informatie voor jongeren
- Kindpakket
- Kosten School en Studie
- Normen uitkeringen
- Toeslagen
- IOAZ uitkering aanvragen
- IOAW uitkering aanvragen
- Vakantiemelding uitkering
- Vroegsignalering
- Vrijlating inkomsten uit arbeid
- Wet Taaleis
Onderwerpen
Cliëntenpanel
Voor het Cluster Maatschappelijke zaken van de gemeente Oldambt is een goede relatie met de klanten, met wederzijds respect voor rechten en plichten, van groot belang. Om de klanten meer te betrekken bij de uitvoering van de Participatiewet, de IOAW en de IOAZ en de kwaliteit van de dienstverlening, is een zogenaamd cliëntenpanel ingesteld. Op deze wijze bestaat er voor de klanten een manier om mee te praten over de uitvoering van de Participatiewet, de IOAW en de IOAZ en de beleidsvorming.
Belangrijke links en adressen
- Afeer
- Rijksoverheid.nl
- UWV Werkbedrijf
- De Volkskredietbank
- Werk in zicht
- Kansrijk beroep
- Bureau Vluchtelingen en Nieuwkomers Oldambt
- De Rechtspraak
- Vrijwilliger Vacaturebank
- Ministerie VWS (over zorgverzekering)
- Toeslagen (belastingdienst)
- Belastingdienst
- DUO
- Sociale Verzekeringsbank
- De overheid
- Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid
- Stichting AB
- Noordelijk Belastingkantoor
- Collectieve ziektekostenverzekering
- Formulier vakantiemelding
- Uitzendbureau.nl
- Gemeenteloket ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid
- Vereniging van Nederlandse gemeenten (VNG): http://www.vng.nl/onderwerpenindex/decentralisaties-sociaal-domein/participatiewet
- Cedris: https://cedris.nl/
- Divosa: http://www.divosa.nl/dossiers/participatiewet
- Werken over de grens? Bezoek de website http://www.grensinfo.nl/ voor informatie over zorg, belasting, pensioen en kinderbijslag.
Contactgegevens
Wilt u contact met ons opnemen, dan vindt u hier een overzicht van alle contactmogelijkheden.
Bezoekadres: Garst 1, 9673 AA Winschoten
Postadres: Postbus 175, 9670 AD Winschoten
Telefoonnummer: (0597) 48 20 00
E-mail: info@gemeente-oldambt.nl
Contactpersoon
Iedere klant van het cluster Maatschappelijke Zaken heeft een vaste contactpersoon, een klantmanager. Deze klantmanager is het aanspreekpunt voor alle zaken rondom de uitkering. Heeft u vragen dan kunt u op werkdagen van 9.00 tot 10.00 uur telefonisch contact opnemen met uw klantmanager via nummer (0597) 48 20 00. U kunt dan ook een persoonlijke afspraak maken.
Bereikbaarheid
- Routebeschrijving: Zie Google Maps
- Openbaar vervoer
Het kantoor van het cluster Maatschappelijke Zaken ligt op twee minuten loopafstand van het bus- en treinstation in Winschoten. Voor meer informatie over openbaar vervoer van en naar ons kantoor kijk op www.ov9292.nl.
Openingstijden
De receptie van het cluster Maatschappelijke Zaken is van maandag tot en met donderdag geopend van 9.00 tot 16.30 uur. Op vrijdag is de receptie geopend van 9.00 uur tot 15.00 uur.
Er is voor klanten een telefonisch spreekuur op werkdagen van 9.00 tot 10.00 uur. U kunt dan contact opnemen met uw klantmanager via nummer (0597) 48 20 00.